Wednesday 16 May 2007

Έφτασε κι εδώ... το ερωτηματολόγιο του Προύστ... (βοήθεια σας !)


Να τα και τα δύσκολα…. φτιάχνεις ένα blog σαν την καλή χαρά… και ενώ δεν έχει κλείσει βδομάδα… αρχίζεις να έχεις και «δουλειά για το σπίτι» …. είναι κατάσταση αυτή κύριε Αθεόφοβε μου…???


Τελοσπάντων, ιδού οι δικές μου απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο του Προύστ… (μα καλά κι αυτός ο άνθρωπος, 29 ερωτήσεις – σαν τους κατασκευαστές πλυντηρίων- λέτε να γίνουν 30?!)

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να κάνω αυτό που θέλω, όποτε το θέλω και με όποιους θέλω…!

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Το ξυπνητήρι…. (αν το βάλω… αλλιώς…)

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Όταν διάβασα τους φοβερούς «στίχους»:


"Mologata, mologata
Ta franka moirologata
Ti ginane mologata
Xortari gia t' alogata"
(opa!)

από τον MhXeirotera σε σχόλιο του σε post της Εαρινής Συμφωνίας !!!

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Η οργανωτικότητα μου και το ότι έχω πάντα δίκιο…(!)

5) Το βασικό ελάττωμά σας;

…εντάξει το παραδέχομαι, μερικές φορές είμαι τεμπέλα…

6) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Στα δικά μου

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Την Ασπασία (του Περικλή καλέ)…. ίσως η πρώτη ουσιαστικά χειραφετημένη γυναίκα που μπορώ να σκεφτώ

8) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Όσοι κάνουν αυτά που θα ήθελα να κάνω κι εγώ και δεν τολμάω…

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;

…το «ταξίδι»…

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Oscar Wilde, Αγκάθα Κρίστυ, Φρέντυ Γερμανός, Quino, Αρκάς…….

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Το χιούμορ

12) ... και σε μια γυναίκα;

Το χιούμορ

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Τώρα είναι ερώτηση αυτή…??? ΠΟΛΛΟΙ

14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Ότι μου έχει «κολλήσει» κατά περιόδους…

15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ βιβλίο âéïëïãßáò (δεν θα σας πω τι..) που στο πανεπιστήμιο διάβαζα καθιστή ακουμπώντας το στη κοιλία μου και στο τέλος έκανα μια μελανιά Ν…Αααα με το συμπάθιο…

16) Η ταινία που σας σημάδεψε;

Τώρα τελευταία… «Τα παιδιά των ανθρώπων»

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Το βαφτιστήρι μου… (!!!)

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;

Για φέτος …το πορτοκαλί

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Το ότι έχω τόσο καλούς φίλους

20) Το αγαπημένο σας ποτό;

…μμμμμ το νερό…???!!!

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που αφήνω τον καιρό να περνάει και δεν βρίσκω τον τρόπο να «ζω» όπως θα ήθελα…

22) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;

Την κοροϊδία

23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Ποιος γράφει καλέ…σοβαρολογούμε???

24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Η μοναξιά

25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Όταν δεν θέλω να πληγώσω κάποιον… και όταν με βολεύει…..(!)

26) Ποιο είναι το μότο σας;

Κάνε αύριο αυτό που δεν χρειάζεσαι να κάνεις σήμερα!

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Ξαφνικά και ανώδυνα

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Καλώς τη

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Τι να πω… ότι δεν έχω υπάρξει και καλύτερα… ψέματα θα πω…μια μικρή άνοια την έχω, λίγο με έχει βαρέσει και η ζέστη, λίγο η Άνοιξη… θα έλεγα να μην μου βάζετε δύσκολα αυτή τη περίοδο….. (για όποιον δεν το έπιασε το υπονοούμενο «μήτσο μου»…. ΟΧΙ άλλα μπαλάκια…!!!!)

3 comments:

αθεόφοβος said...

Κάνε αύριο αυτό που δεν χρειάζεσαι να κάνεις σήμερα!

Και έρχεται το αύριο και μαζεύονται και αυτά που πρέπει να γίνουν τότε,και βάζεις το ξυπνητήρι νωρίτερα,και σου κόβεται η όρεξη για τραγούδι στο μπάνιο,και αρχίζεις να λες τα ψέμματα που συγχωρείς στον εαύτό σου και ...

eparxiakosaloni said...

καλυτερα θα ηταν

δωσε σε αλλους να κανουν , αυτα που χρειαζεται να κανεις εσυ σημερα

να μοιραζεται η δουλεια , ποσα να κανει ενας ανθρωπος μονος του ?

Frantic said...

@αθεόφοβος
Πολύ καταστροφολογικό όλο αυτό… απαπά !!!!

@eparxiakosaloni
…. Μ’ αρέσει πολύ καλύτερα αυτή η άποψη!!!